Dokładamy wszelkich starań, aby każdy nasz Klient był usatysfakcjonowany usługami Kancelarii. Klient informowany jest zawsze o wszelakich następstwach działań, które planujemy oraz o naszej ocenie szans na ich powodzenie. Oferowana przez Kancelarię pomoc prawna – niezależnie od formy współpracy – obejmuje stały kontakt telefoniczny i mailowy.

Zasady wynagradzania za świadczoną przez Kancelarię obsługę prawną uzależnione są od formy współpracy (doraźnej lub stałej) oraz charakteru i stopnia skomplikowania sprawy. Przed podjęciem decyzji o powierzeniu sprawy Kancelarii otrzymają Państwo szczegółową i wyczerpującą informację o wysokości wynagrodzenia oraz innych dodatkowych kosztach jakie mogą łączyć się ze sprawą.

Poniżej przedstawiamy proponowane przez nas formy wynagrodzenia za świadczoną przez Kancelarię pomoc prawną:

Wynagrodzenie ryczałtowe to  indywidualnie uzgodniona z Klientem miesięczna stawka ryczałtowa, która obowiązuje niezależnie od tego, ile spraw powierzono Kancelarii w danym miesiącu. Możliwe jest również tutaj określenie w umowie limitu czasu pracy lub zakresu powierzonych czynności przy zastosowaniu miesięcznej stawki ryczałtowej.

Wynagrodzenie według stawek godzinowych polega na ustalaniu z każdym Klientem indywidualnie kwoty wynagrodzenia za jedną godzinę świadczonej pomocy prawnej. Kancelaria sporządza raport, który zawiera wykaz podjętych przez Kancelarię czynności wraz z datami ich wykonania, który stanowi załącznik do wystawionego rachunku za świadczoną obsługę prawną.

Wynagrodzenie kwotowe ustalane jest zawsze indywidualnie dla konkretnej sprawy – stosownie do jej charakteru i stopnia skomplikowania, a także wartości przedmiotu sporu oraz przewidywanego lub rzeczywiście poświęconego nakładu pracy. Istnieje tu również możliwość określenia wysokości wynagrodzenia tytułem procentu od wartości zasądzonego roszczenia. Wynagrodzenie kwotowe ustalone zostaje z góry i nie ulega zmianie niezależnie od tego, ile godzin i czynności zostanie w sprawie.